Zmiany w opakowaniach spożywczych - znakowanie opakowań spożywczych

Zapraszamy na szkolenie

Zmiana opakowań w branży spożywczej
- smutna konieczność czy szansa?

DOWIESZ SIĘ


co się zmieniło

Jakie nowe wytyczne wprowadziło Rozporządzenie o znakowaniu żywności 1169/2011

jakie grożą kary

Jakie kary grożą za niestosowanie się do nowych przepisów znakowania żywności

czego nie pokazywać

W jaki sposób Rozporządzenia wpływa na szatę graficzną opakowań

czego nie pisać

Jak wprowadza się konsumenta w błąd, przykłady z półki wzięte

Jesteś zainteresowany szkoleniem?
Napisz lub zadzwoń
61 670 97 99 | 512 928 096

Dziękujemy za zgłoszenie chęci udziału
w szkoleniu. Na wskazany w formularzu adres e-mail prześlemy informację o dacie, miejscu i tematyce najbliższego szkolenia.

Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół SHOS.PL

NAJBLIŻSZE SZKOLENIE
15.12.2015, Poznań
Poznański Park Naukowo-Technologiczny
Cena: 500 zł netto/osoba

Organizujemy również indywidualne
szkolenia w siedzibie klienta,
na terenie całej Polski

Kamila Radomska-Woźniak,
agencja PR Nonoproblemo

Chociaż dla wielu klientów unifikacja opakowań to spore wyzwanie, konieczność ta stwarza też szanse na zyskanie lepszego layoutu opakowań, nowych sloganów itp. Firmy często zwlekają z decyzją o odświeżeniu opakowań, bo to proces kosztowny i niełatwy do przeprowadzenia. Skoro już jednak trzeba go przeprowadzić, warto wynieść z tego również wizerunkową i marketingową korzyść dla własnej marki.

Remigiusz Pytlik, adwokat,
Adwokacka Spółka Partnerska
Malczewski Stoczczak Matyaszczyk

Szczegółowe wytyczne zawarte w rozporządzeniu mają na celu zminimalizowanie ryzyka wprowadzenia konsumenta w błąd. Jednak regulacje te dotyczą warstwy technicznej. O wiele trudniej jest im sprostać pod względem graficznym. W tym zakresie doradzam szczególną ostrożność.